Inschrijving wijzigen / opzeggen

Opzeggen

Leden die hun lidmaatschap van de Zandvoortsche Hockey Club willen beëindigen, moeten dit vóór 1 mei van het lopende seizoen aan de ledenadministratie doorgeven. Net als bij vele andere sportverenigingen ligt ook bij ons deze deadline ruim voor de start van het nieuwe seizoen. Wij doen dit om tijdig nieuwe teams te kunnen vormen en omdat ZHC ook al heel vroeg het aantal teams aan de KNHB moet doorgeven.

Wij hopen natuurlijk dat we zo min mogelijk opzeggingen hebben. Dus als je vragen, twijfels etc. hebt, laat het ons weten.

Opzeggen moet via het digitale opzegformulier. En niet via de coach, trainer etc. Het opzegformulier kan je vinden door in te loggen op de website bij Mijn ZHC met jouw lidnummer en wachtwoord. Kies daarna voor club, opzegformulier.

Wat zijn de regels rondom wel of niet opzeggen?

• Zeg je op voor 1 mei, dan zijn daar geen kosten aan verbonden.
  • Zeg je op na 1 mei, dan wordt het volledige bedrag van de contributie voor de desbetreffende categorie in rekening gebracht.
  • In geval van betalingsachterstand kan niet bij een andere vereniging worden gespeeld.

Als ik opzeg en daarna toch weer lid wil worden, kan dat dan?

Als je hebt aangegeven te stoppen bij ZHC en op een later moment besluit toch weer lid te willen worden, dan kunnen we niet garanderen dat er plek is. Als de categorie waarin je moet spelen vol is, kunnen we je niet plaatsen. Als er wel plek is, ben je natuurlijk van harte welkom.

En wat moet ik doen als er twijfels zijn of er volgend jaar wel voldoende spelers zijn om een team te vormen?

Bij de jongens en de senioren is het vaak een uitdaging om genoeg spelers te hebben om een team te kunnen vormen. Hoe gaat dat dan met opzeggen en de te betalen contributie? Dat is heel makkelijk. Als je lekker wilt blijven hockeyen bij ZHC, dan zeg je NIET op. Mocht er onverhoopt volgend seizoen geen plek/team beschikbaar zijn, dan brengen we geen contributie in rekening.

Vragen over opzeggen kunnen naar dit e-mailadres: [email protected]

Wijzigen profiel

U kunt zelf uw profiel zoals adresgegevens wijzigen op onze website. Via de button Mijn ZHC kun je inloggen met je lidnummer en wachtwoord (welke je hebt ontvangen bij het lid worden) en daarna de wijzigingen doorvoeren bij "profiel".