Sponsor mogelijkheden

De sponsorinkomsten maken een belangrijk deel uit van de inkomsten van de Zandvoortsche Hockeyclub. Als je ZHC steunt, wordt je bijdrage om diverse redenen uitstekend besteed. Niet alleen betekent je bijdrage een belangrijke mentale steun voor de talloze vrijwilligers die zich inzetten voor ZHC, maar ook doe je hiermee veel goeds voor onze leden.

Zo heeft onze club de laagste contributie van Haarlem en omstreken.  Wij vinden het namelijk belangrijk dat sport voor iedereen, jong en oud, toegankelijk moet zijn. Met de sponsorbijdragen kunnen we de club laagdrempelig houden. Bovendien is het voor kinderen extra belangrijk om een teamsport te beoefenen: zo leren ze samen te werken met anderen, samen een doel te hebben, ze leren nieuwe kinderen kennen en dat geeft ze vertrouwen.

Behalve dat sporten goed voor je is, is het sociale gebeuren eromheen minstens zo belangrijk. Zo organiseren wij allerhande activiteiten en evenementen voor jong en oud die uit de sponsorbijdragen betaald worden waaronder Bingo avonden, familietoernooi, Halloween avond, Midsummernight etc etc.

We hebben sponsors met bordreclame, vlagreclame, deurreclame en kledingreclame. Voor andere vormen van sponsoring staan we ook open.

Sponsoring van wedstrijdkleding is altijd in samenwerking met onze Sportkleding leverancier Huijg Sport in Haarlem en Reece Australia. Trainingskleding waar het ZHC logo op geplaatst wordt, is altijd in overleg met de sponsorcommissie.

Wil je graag een team sponsoren maar eerst meer informatie over onze sponsormogelijkheden? Neem dan contact met ons op via: [email protected]

Het is goed om te weten dat kledingsponsoring via Huijg Sport ons in staat stelt punten te sparen om o.a. nieuwe trainingsmaterialen, keeperskleding en teamtassen aan te schaffen. Op deze wijze draag je bij om onze vereniging op een professionele manier te ondersteunen.

Hieronder vind je de 2 basis sponsorpakketten van de ZHC. Deze pakketten zijn de leidraad voor ons sponsorbeleid. Iedere sponsor en/of lid moet zich houden aan de regels die verbonden zijn aan dit beleid. Afwijkingen worden niet door de ZHC geaccepteerd.