Algemeen lid
Onderdeel van
Materialen
Naam
Jeroen Pijtak
E-mailadres
Functieomschrijving
Materiaalbeheer
Algemeen: het onderhouden en beheren van het materiaal van de Z.H.C.
Deze taak wordt bij voorkeur door 1-2 personen gedaan.
Materiaalbeheer betekent dat je er voor zorgdraagt dat de teams en trainers aan de start van het seizoen voldoende en goed trainings- en keepersmateriaal hebben. Je zorgt tevens voor tijdige vervanging en/of uitbreiding van het materiaal. Je zorgt dat we als club kwaliteits- en kostenbewust inkopen.
Gedurende het seizoen ben je aanspreekpunt voor de teams indien het materiaal vervangen moet worden. Tussen de speelseizoenen in controleer je het materiaal op gebreken en repareert het zo nodig.
● Bestellen en ophalen spullen bij Huijg in Haarlem.
Plaats in de vereniging
De materiaalbeheerder legt verantwoording af aan het bestuur.
Tijdsbesteding
● Bij opstart en afsluiting seizoen circa 2-3 dagen;
● Telefonische- en app/mailcontacten enkele uren per jaar;
● Circa 1-2 overleggen per jaar met de penningmeester.
Kennis
● Kennis van onderhoud trainings- en keepersmaterialen;
● Oog voor kostenbewuste inkoop materialen;
